Algemene voorwaarden van Joy's label . 

Artikel 1 – Identiteit van de onderneming
Joy's label
Dorpsweg 18A 
1759GH Callantsoog  

E-mailadres: Hello@joys-label.nl

KVKnummer 81739486

BTWnummer NL003596464B21 

Artikel 2 – Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk product dat je bij ons koopt of hebt gekocht.

Er staat in vermeld hoe we met elkaar omgaan wanneer er een overeenkomst is gesloten. Wij willen namelijk dat jij tevreden bent met je aankoop. Mocht dit niet het geval zijn? Dan lossen we dit graag op!

Artikel 3 – Aanbod
Wij doen ons best zo veel mogelijk informatie te geven over onze producten (denk aan de levertijd, prijzen, eventuele kortingen en of je het product kunt ruilen of retourneren). De afbeeldingen die wij gebruiken zijn van waarheidsgetrouwe weergave.

Artikel 4 – Prijzen
De genoemde prijzen bij de producten zijn inclusief 21% btw.

Artikel 5 – Betaling
Om je bestelling te betalen geef je je betaalgegevens aan ons door. Onze betalingen gaan via de betalingsprovider Mollie, welke veilig met deze gegevens om gaat.

Als je een aankoop bij ons doet ontvang je per e-mail een bestelbevestiging met daarin de factuur.

Artikel 6 – Gegevensbeheer
Als je een bestelling bij ons plaatst worden je gegevens opgenomen in ons klantenbestand. Wij houden ons aan de Wet Persoonsregistratie en zullen deze gegevens dan ook niet delen met derden.

Artikel 7 – Levering
Wij hanteren op dit moment een levertijd van 1 tot 2 werkdagen na het plaatsten van een bestelling.  Wij verzenden onze bestellingen via PostNL (meestal via brievenbuspost zonder track&trace code) met track&trace via DPD. Na het ontvangen van de bevestigingsmail duurt het binnen Nederland 1-2 werkdagen totdat je jouw bestelling in huis hebt. Voor bestellingen naar België zal dit 2-3 werkdagen zijn.

Mochten wij een besteld product onverwacht niet kunnen leveren krijg je natuurlijk het aankoopbedrag terug. Ook als een product stukgaat of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen persoon aankomt, lossen we dit voor je op.

Als plaats van levering geldt het adres dat jij bij ons hebt opgegeven. Blijkt dit adres per ongeluk niet te kloppen, dan kun je contact met ons opnemen als de bestelling nog niet is verzonden. Wij kunnen het adres dan nog aanpassen. Als de bestelling al wel verzonden is valt dit niet onder onze verantwoordelijkheid en zal je zelf achter je bestelling aan moeten gaan.

Artikel 8 – Herroepingsrecht (ruilen en retourneren)
Als je niet helemaal tevreden bent met (een deel van) je aankoop, dan kun je deze retourneren. Binnen 7 dagen na ontvangst moeten wij deze ontvangen hebben. Als dit niet het geval is, zullen wij de retourzending niet meer in behandeling nemen. Wij verplichten je niet om de reden van het retourneren hierbij te vermelden, maar we zijn wel erg benieuwd.

Natuurlijk mag je een product in de bedenktijd om doen om te kijken hoe het staat, maar het is niet de bedoeling dat je het product echt draagt. Houd het dus wel netjes als je het eventueel wilt terugsturen. Zo kunnen we er namelijk iemand anders weer blij mee maken. Wanneer wij een product niet in een goede staat ontvangen nemen we de retournering niet in behandeling.

Het is bij ons niet mogelijk oorbellen en haaraccessoires te retourneren of ruilen in verband met hygiëne. Ook items uit de outlet/sale en gepersonaliseerde sieraden kunnen niet geretourneerd worden.

Het is bij ons niet mogelijk na een aankoop van een product beroep te doen op korting met terugwerkende kracht. Hiermee bedoelen we dat we achteraf geen korting meer verrekenen.

Artikel 9 – Garantie
Helaas kan het in een enkel geval voorkomen dat een item kapot bij je aankomt of kapot gaat tijdens het dragen. Wij geven daarom 14 dagen garantie op alle aankopen (uitgezonderd van sale en outlet items). Als er tijdens deze periode iets mis is met een product lossen wij dit graag samen op. 

Houd er rekening mee dat de garantie niet geldig is als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik. Ook geldt de garantie niet voor de plating van de sieraden.

Artikel 10 – Klachtenregeling
Heb je een klacht? Stuur dan een e-mail naar hello@joys-label.nl onder vermelding van je ordernummer en een duidelijke beschrijving van het probleem. Vergeet ook niet een foto mee te sturen als bewijs. We zullen de klacht dan in behandeling nemen en voor een passende oplossing zorgen. Binnen 5 dagen krijg je antwoord van ons.